PÅSKLOV

Efter dagens dos av arbete, hela tre timmar, tar jag nu påsklov! 

Jag är glad över att träningen igår inte innebar den nära-döden-upplevelse som jag fruktat på förhand. Lagom till att jag gjorde mitt första löppass med laget ändrade Orri (fystränaren) fokus. Igår var det dags för de lite kortare sprinterna, 30m, 55m, 70m och 110m. 4 av varje, 16 sammanlagt. Kan ju inte säga att det var en walk in the park direkt, men syrgasmasken som jag på förhand efterfrågade behövde aldrig komma till användning. 

Är sådär lagom mör i benen idag. Knäet ska få sig lite välbehövlig vila innan det är dags för match mot Ängelholm på söndag, hemma på Trollavallen.

Jag tänkte bjuda D på lite finmiddag ikväll… Tji fick jag. Han byter ut mitt sällskap mot träning, laghäng och IFK-matchen på Bånken, så jag får se till att roa mig själv.

 

GLAD PÅSK på er!

Bild

 

Lämna en kommentar