Klenis

Har haft känslan av att det varit något på gång i kroppen i ett par dagar. Hade ingen ork under matchen och har varit sådär allmänt seg under påskhelgen. Imorse vaknade jag med halsont och huvudvärk. Kastade in handduken och hoppade över lektionen idag och hoppas nu på att inget bryter ut ordentligt utan att det var den här extra vilodagen jag behövde. Det finns absolut ingen tid över till sjukdom den här veckan som blev ännu mer hektisk än planerat med ny info i skolan om en gruppuppgift som måste göras för att sedan redovisas på måndag.  

Vaknade, för andra gången, svettig som en gris vid halv elva. Har sedan spenderat dagen i soffan med de sju första avsnitten av serien GIRLS. Blir inte riktigt klok på hur bra jag tycker att den är. Känns som att den kommer få svårt att nå upp till samma nivå och klass som O.C och Gossip Girl, med risk för alldeles för höga pretentioner ;)

Börjar känna mig lite piggare nu på kvällen. Det gör jag alltid. Ska strax laga lite mat till mannen som slitit på jobbet 7-16 för att sedan stressa vidare till frisör och träning. 

CL ikväll. HEJA ZLATAN! 

Lämna en kommentar